lördag 23 mars 2013

Bortglömt skrivande

Tidiga morgnar och dåligt väder gör den här mamman lite trött. Nora och Frank var hostiga i början av veckan så vi ställde in planer och var hemma. Det var minusgrader, snöade och blåste mycket, så vi var inne. I onsdags fick vi besök av min tjänstlediga kollega, trevligt att prata med henne! Hon hade med sig glass och in blomma.

I torsdags var alla barnen friska, sånär som på rinnande näsor såklart, så vi åkte till Droppen på förmiddagen. Åh, så skönt det var att komma dit! Barnen lekte jättebra och det är så skönt att prata ned andra vuxna ibland.

Det blåste ganska mycket då också och var riktigt isigt i vinden så efter att Frank sovit middag åkte vi till Ikea. Pappa Rikard slutade tidigare än vanligt, så han mötte upp där. Vi hade en trevlig och bitvis intensiv eftermiddag där. Min fyraårig kan bli ganska "flängig" när hon är trött, kan bli lite väl spännande på porslinsavdelningen... Jag tror att Siri växer och det är därför hon har lite svårt att hålla full koll på sin kropp.

I tisdags var jag på klädvisning hos Malin. Det var kläder från ekologiska Blingo, jag blev positivt överraskad och köpte mycket mer än jag trodde innan.

I dag ska jag på fest. Mer om det nästa gång jag skriver. Måste skriva oftare så det inte bara blir upprabblande av veckans händelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar