torsdag 22 januari 2015

Redan torsdag

Denna vecka har gått fort! I måndags var vi ute mest hela dagen och jag bakade surdegsbröd (som nästan är slut redan).

I tisdags var det två stora på förskolan och vi andra tre var på öppna förskolan. På eftermiddagen var vi ute i snön och sen var det kväll. I onsdags lekte vi lite med mormor och på kvällen var jag på lekis-information från skolan där Siri ska börja i höst. Sen gick jag till kören som började igen!

I dag har vi varit på öppna förskolan allihop och på eftermiddagen blev vi bjudna till grannarna på lek och citronmuffins. Hemma åt vi hemlagad vegetarisk korv med pasta till.

Nu är Rikard i garaget och jag har gjort styrelsearbete och tittat på Familjen annorlunda. Nu är det dags för duschen och sen ska jag sova. I morgon är det styrelsemiddag och på lördag styrelsemöte med Spädbarnsfonden.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar