tisdag 16 april 2013

Inget gjort?

Jag kan ibland känna att jag inte får något gjort här hemma. Mer än det vanliga plocket och fixet, alltså. Men i dag har barnen och jag varit på öppna förskolan på förmiddagen. När Frank sov och tjejerna vilade innan lunchen gjorde jag citrondricka (jätteenkelt - citroner, socker, citronsyra och vatten som får stå ett dygn). Sen gick vi ut och lekte i den sköna vårvärmen. Jag passade på att bära undan några högar med pinnar som jag tidigare klippt och sen tog jag fram skottkärra och grep och mockade ut hönshuset. Snart är det såpass varmt att de kan flytta hem. Längtar!

Sen åkte Siri och jag på hennes gymnastik och efter att barnen lagt sig kokade jag sylt. Så lite har jag åstadkommit ändå!

Nu ska jag släcka och sova för i morgon kväll ska jag på mitt allra första styrelsemöte med Spädbarnsfonden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar