söndag 14 april 2013

Helg

I torsdags ville tjejerna INTE åka till öppna förskolan, de ville åka till Ikea i stället. Det var helt okej för mig! Vi fikade, lekte, lunchade och shoppade. Barnen leker verkligen bra där, och alla tre gillar rutschkanan och även Frank kan klättra upp själv.

Efter Ikea åkte vi hem och lekte ute på eftermiddagen. I onsdags eftermiddag var vi hos min mormor och hälsade på, hon mådde ganska bra, trots brutna revben efter att hon ramlat för drygt en vecka sen.

I går var tjejerna och jag på teater. Kompisarna Lova och Maja spelade i "Sagoberättaren". Jättemysigt! På eftermiddagen kom min syster med familj och kusinerna fick leka och vi vuxna fick prata och umgås. Trevligt!

Frank väckte mig 5.55 (inte ok!!!) och nu myser/brottas/sparkas vi (det sista bara Frank) i soffan i väntan på att övriga familjen vaknar. Jag går av princip inte upp före kl 7, men fick lov att göra avkall på principen eftersom Frank hade kissat igenom så det var blött på pyjamasen.

Efter lunch ska vi åka till Örebro, det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar