torsdag 7 februari 2013

Mission accomplished!

Yay! Vi har varit ute i dag. Det blåste, snöade och haglade. Men det var vansinnigt skönt att få frisk luft. Jag åkte till Maxi i går eftersom typ allt var slut här hemma, men förutom det har ingen av oss varit utanför dörren sen i söndags. (Handlade för 577 kronor, men då var det ändå toa- och hushållspapper och en del annat som inte är mat för ca 150 kr. Min favorit-sparbloggare handlar för max 1000 kr/v och de har fyra barn. Mitt mål var att göra detsamma och har lyckats med bravur! Har handlat för max 900kr/v de senaste 4 veckorna och har ändå inte tömt frysen.)

Nu tittar vi på Tummelisa på Netflix. Mycket film blir det, men så får det vara när det är vinter och kallt och barnen är små!

Netflix, jag måste bara slå ett slag för Netflix! De har en app till ps3 som gör att det är så vansinnigt smidigt att titta på ! Just nu avvänder vi en gratismånad, men jag tror att vi kommer fortsätta med det, åtminstone fram till värmen kommer. För 79 kr/mån får man obegränsad streaming. Enda minus är att filmer och tv-serier har nåt år på nacken, det är synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar