måndag 21 juli 2014

Bröllop

I dag är det sju år sedan Rikard och jag gifte oss. Det var en underbar dag! I dag har vi haft en ännu bättre dag! Glada barn, vacker man och härligt väder! Jag känner mig lycklig. 

Vi har njutit iskall drink, lammkotletter med ugnspotatis och yoghurtsås samt pannacotta med vinbär, hallon och mullbär till efterrätt. All mat var ekologisk och/eller närproducerad. Lyx!

Frank har slutat med blöja dagtid och Sonja har lärt sig sitta. Solen skiner och förutom att barnen blivit förkylda så har vi det toppen!

I går hade Nora kalas med Oskar och Odin, som också de fyller 4 år i juli. Det var en lyckad dag med glada barn, skattjakt och mumsig tårta. 



Vägning i dag, en vecka har passerat. 

Startvikt: 67,6 kg
Dagens vikt: 67,0 kg
Viktförändring: -0,6 kg
Kvar till målvikt: 2 kg

I fredags vägde jag 66,7 kg. Lördagens fikande och söndagens kalasande gav ändå en viktminskning på 0,6 kg, vilket får anses godkänt. Jag har slarvat med sömnen men skärpt mig gällande portionsstorleken. Så jag klappar mig själv på axeln och fortsätter i samma anda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar