måndag 28 januari 2013

En försmak

Solsken. Plusgrader.

Underbart!

Vi har varit på Ica Maxi i dag, alla barnen och jag. Det är lite kaos där, de håller på att göra om i hela butiken i olika etapper. Väldigt skönt att åka dit på förmiddagen eftersom det är ganska lite folk då. Kan bara tänka mig hur galet det är där i eftermiddag. Brr...

Nu sitter tjejerna och jag i soffan och killar på Blu, alltså filmen Rio. De äter vindrutor och jag dricker kaffe. Frank vaknade när vi kom hem, men efter att ha vaknat tidigt i morse (5.30 är inte ok, som tur är hör det inte till vanligheterna) så gav jag mig inte förrän han somnade om. Jag förstår att han inte ville sova på inglasade verandan i dag när det blåser så det skallrar i rutorna. Han sover nu i sin säng, gullungen.

Efter Ica-besöket gick vi till djuraffären och tittade på alla söta fiskarna, fåglarna och smågnagarna. Det var nog därför Nora valde filmen Rio i dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar