söndag 22 september 2013

Avslutning i regn och loppis

I dag var barnen och Rikard på avslutning med boll-leken i Valla. Det regnade men de hade kul!
Jag var i en gymnastiksal och försökte sälja barnkläder. Det är helt galet vad man samlar på sig! Dels har vi givetvis köpt en del själva, och så har barnen fått och dessutom har vi ärvt en massa. Affärerna gick inte så bra tyvärr.

I går var Siri och jag på hennes simskola på förmiddagen och efter lunch tog jag tillvara på några av äpplena jag plockade hos min syster förra veckan. Och så fick jag använda nya äppelskäraren. Kul! Frank hjälpte till så bra, sötnosen. Han vill alltid hjälpa till och är riktigt duktig!

I fredags var Rebecca och Gustav här med sin mamma. Vi hade en toppendag och barnen lekte hur bra som helst! Vädret var fint och barnen lekte mycket ute, och vi mammor kunde dricka kaffe på trappan. Livskvalité!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar