tisdag 4 juni 2013

En väldigt lyckad dag

Solen sken när vi vaknade i morse. Vi åt frukost, smorde in oss med solskyddsfaktor och gick ut. Sen vände vi och hämtade med kläder, för det var riktigt kallt i dag!

Vi var ute en stund, men gick sen in och åt mellis i soffan samtidigt som vi tittade på kort på datorn. Sen gick vi ut en stund till innan lunchen. 

När Frank sov middag gjorde jag en bulldeg och sen bakade tjejerna och jag. Frank vaknade lagom till penslingen. Jag har så härliga ungar! 

Sen åt vi nybakta bullar så vi storknade!

Flickorna gick sen själva till sin farmor och Frank och jag lekte ute en stund innan det var dags att laga middag. Frank var väldigt hjälpsam och provsmakade lök, bönor och gurka. 

Efter middagen var det varmt och skönt ute så vi lekte, grävde och klippte gräset tills det blev dags att sova. 

Dessutom kom mitt växthus i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar