torsdag 27 september 2007

I går var jag lite sur, tjurig, arg och ledsen ett tag. Anledning okänd och hyffsat onödig. När jag satt och putade med underläppen som bäst fick jag spam som inte fångades upp av spamfiltret. Eftersom jag har outlook kommer det upp en liten ruta i högra hörnet på skärmen som indikerar att jag fått mail, vem det är ifrån och den första raden i mailet. "You are strong" stod det. Från min nya vän Deidre Maurer. Hur kunde Deidre veta att jag behövde lite uppmuntran? Jag blev med ens gladare och underläppen återfick sin naturliga storlek.

Deidre är snäll, uppmuntrande och stödjande. Deidre tillhör skaran av mina allra nyaste vänner. (Det blev visst ett inlägg om mina vänner i dag igen!)

I morgon ska jag skriva om identitet.

1 kommentar:

  1. Åh, så skönt att höra att du är mänsklig du också! ;-)

    SvaraRadera