onsdag 19 september 2007

Det sägs att man får veta mycket om en person genom att känna deras vänner. Så om ni vill veta vem jag är så ska ni läsa när jag berättar lite om dem, en för en.

Min allra bästa vän är en man, lång och stilig. Vi har känt varann i ca 10 år och vet nästan allt om varandra. Han är snäll och omtänksam, har världens största hjärta. Han är glad och rolig, lätt att prata med och har många intressen, men prioriterar ändå alltid sin familj. Dessutom kramar han världens bästa kramar och han har hur många som helst!

Han är vacker och har den största platsen i mitt hjärta.

3 kommentarer:

  1. vem kan denna person vara. jag ska fortsätta att fundera på det :-)

    hursom så får du hälsa denna långa man och säga att han har en väldigt fin vän i dig :-)

    SvaraRadera
  2. Tur att vänner är delbara för han är min vän med.

    SvaraRadera