fredag 24 maj 2013

Snart har halva tiden gått

I dag har barnen och jag haft en riktigt härlig dag! Vi åkte till biblioteket i Ljungsbro på förmiddagen och barnen fick låna alla böcker de ville. Det finns också ett pysselbord där så Nora hällde ut alla pärlor på golvet och ritade sen lite.

När vi kom hem åt vi lunch och Frank fick gå och lägga sig. Sen läste tjejerna och jag böcker till jag höll på att somna. Efter mellis gick vi ut för att leka och sen gick vi först till kaninen och sen till stallet. Frank kan säga "niiiin" och "alleallealle" (med tungan ut), som betyder Fallevalle.

Vi fick taco-middag hos farmor och sen gick vi hem för att titta på Amigo och sen sova. Efter barnen somnat har jag fixat med modemet (Det krånglar, krånglar och krånglar. Jävla Telenor!) druckit te och ätit Marabou Black. MUMS!

Nu ska jag duscha och sen sova. I morgon är det bara en vecka kvar tills Rikard kommer hem.

1 kommentar: