söndag 11 januari 2009

Om jag skulle vilja ha fler besökare till denna blogg skulle jag kunna skriva en massa ord som genererar sökträffar i google. Jag minns när jag skrev om melodifestivalen för snart ett år sedan, då hade någon sökt på "Amy Diamond skvaller" och hittat hit. Så om jag vill kan jag namedroppa en massa kändisnamn (förresten har Michael C Hall (känd från bl.a. Dexter) gift sig med Jennifer Carpenter (Michaels halvsyster i tidigare nämnda tv-serie)) eller könsord, fast mest effektivt vore nog att skiva om porr. Kanske lite om analsex eller hot asian. Men jag vill inte ha fler läsare av den här bloggen, jag skriver ju sällan i den och det känns som att jag inte har något vettigt att skriva längre.

Jag skriver ju om mitt barn i Nils-bloggen (länk här till höger), och barnen är ju det enda viktiga som finns i livet.

Nåväl. Det är söndag och med tanke på innehållet i detta inlägg borde jag nog gå och lägga mig. Utan att passera gå.

1 kommentar: